pondělí 21. listopadu 2011

Loeb, nejlepší z nejlepších.

Sebastien Loeb si minulý víkend zajistil svůj již osmý titul mistra světa v rally v řadě. Stal se tak nejúspěšnějším pilotem všech dob v motoristickém sportu. Překonal tak například Valentina Rossiho z MotoGP nebo Michaela Schumachera z F1. Ze svých 151 startů ve WRC dokázal v 67 dojet na prvním místě. V zisku letošního titulu mu nezabránila ani změna vozu z C4ky na model DS3.

Sebastien Loeb: "Určitě jsem hrdý na to, že jsem se stal nejúspěšnějším jezdcem v motoristickém sportu, Před minulým víkendem jsme na tom byli s Michaelem Schumacherem stejně, oba po sedmi titululech mistrů světa - teď máme s Danielem osm. Já opravdu nechci porovnat různá odvětví sportu, každé z nich je velice specifické. Netušil jsem čeho dosáhneme, když jsem začínal svou kariéru. "

Žádné komentáře:

Okomentovat