+ přidána tech. data Citroenu DS3 a Mini Countryman WRC
Citroen C4 WRC technická data:
Motor: přeplňovaný 4 válec s válci v řadě umístěnými v hliníkovém bloku
Objem: 1 998 ccm
Max. výkon: 320 HP / 5 500 ot/min
Max. kroutící moment: 570 Nm / 2750 ot/min
Počet ventilů: 4 na válec
Vstřikování: vícebodové Magneti-Marelli, typ 2KR
Pohon: 4x4
3 karbonové třecí spojky
mechanický přední a zadní diferenciál, elektronický mezinápravový diferenciál
Sekvenční šestistupňová poloautomatická převodovka
Brzdy:
Přední: Asfalt: chlazené disky, šestipístkové brzdiče
Šotolina: chlazené disky, šestipístkové brzdiče
Zadní: Asfalt a šotolina: ventilované disky, čtyřpístkové brzdiče
+ nastavitelné rozdělení brzdného účinku na přední a zadní nápravu
+ hydraulická ruční brzda
Zavěšení: vpředu i vzadu McPherson s vinutými pružinami
Řízení: hydraulický posilovač
Disky a pneumatiky: Disky:
Asfalt: 8x18“
Asfalt: 8x18“
Šotolina: 7x15“
Pneumatiky:
Asfalt: BF Goodrich 225/40 R18
Šotolina: BF Goodrich 215/65 R15
Rozměry:
Délka: 4274 mm
Šířka: 1800 mm
Rozvor: 2608 mm
Rozchod: 1598 mm
Hmotnost: 1230 kg (minimální povolená)
Šotolina: BF Goodrich 215/65 R15
Rozměry:
Délka: 4274 mm
Šířka: 1800 mm
Rozvor: 2608 mm
Rozchod: 1598 mm
Hmotnost: 1230 kg (minimální povolená)
Citroen DS3 WRC technická data:
KAROSERIE
Struktura: Skelet vyztužený vícebodově svařovaným ochranným rámem
Materiál: Ocel a kompozit
MOTOR
Typ: Citroën Racing - 1,6 turbo s přímým vstřikováním
Vrtání x zdvih: 82 x 75,5 mm
Zdvihový objem: 1 598 cm3
Maximální výkon: 300 k při 6 000 ot/min.
Maximální točivý moment: 350 Nm při 3 250 ot/min.
Litrový výkon: 188 k/l
Rozvod: Dva vačkové hřídele v hlavě válců poháněné ozubeným řemenem – 4 ventily na válec
Plnění: Přímé vstřikování řízené jednotkou Magneti Marelli SRP-HP
SPOJKA
Typ: Dvojitý kovokeramický kotouč
PŘEVODOVÉ ÚSTROJÍ
Typ: Integrální (podélné uložení)
Převodovka: Šestistupňová sekvenční Sadev
Řazení: Mechanické
Diferenciály: Přední a zadní mechanický, samosvorný
BRZDY
Přední: Vzduchem chlazené kotouče 355 mm (asfalt) a 300 mm (šotolina) Vodou chlazené čtyřpístkové třmeny (asfalt)
Zadní: Vzduchem chlazené kotouče 300 mm
Čtyřpístkové třmeny
Rozdělení: Nastavitelné z kabiny
Ruční brzda: S hydraulickým ovládáním
ODPRUŽENÍ Přední: Typ McPherson
Zadní: Typ McPherson
Tlumiče Citroën Racing čtyřcestné nastavitelné (stlačování a roztahování nízkou rychlostí, stlačování a roztahování vysokou rychlostí)
ŘÍZENÍ
Typ: S hydraulickým posilovačem
Kola:
Asfalt: Ráfky 8 x 18’’
Šotolina a sníh: Ráfky 7 x 15’’
ROZMĚRY, HMOTNOSTI A NÁPLNĚ
Délka: 3 948 mm
Šířka: 1 820 mm
Rozvor: 2 461 mm
Rozchod: 1 618 mm (vpředu i vzadu)
Nádrž: 75 litrů
Hmotnost: 1 200 kg s posádkou (předpis)
Struktura: Skelet vyztužený vícebodově svařovaným ochranným rámem
Materiál: Ocel a kompozit
MOTOR
Typ: Citroën Racing - 1,6 turbo s přímým vstřikováním
Vrtání x zdvih: 82 x 75,5 mm
Zdvihový objem: 1 598 cm3
Maximální výkon: 300 k při 6 000 ot/min.
Maximální točivý moment: 350 Nm při 3 250 ot/min.
Litrový výkon: 188 k/l
Rozvod: Dva vačkové hřídele v hlavě válců poháněné ozubeným řemenem – 4 ventily na válec
Plnění: Přímé vstřikování řízené jednotkou Magneti Marelli SRP-HP
SPOJKA
Typ: Dvojitý kovokeramický kotouč
PŘEVODOVÉ ÚSTROJÍ
Typ: Integrální (podélné uložení)
Převodovka: Šestistupňová sekvenční Sadev
Řazení: Mechanické
Diferenciály: Přední a zadní mechanický, samosvorný
BRZDY
Přední: Vzduchem chlazené kotouče 355 mm (asfalt) a 300 mm (šotolina) Vodou chlazené čtyřpístkové třmeny (asfalt)
Zadní: Vzduchem chlazené kotouče 300 mm
Čtyřpístkové třmeny
Rozdělení: Nastavitelné z kabiny
Ruční brzda: S hydraulickým ovládáním
ODPRUŽENÍ Přední: Typ McPherson
Zadní: Typ McPherson
Tlumiče Citroën Racing čtyřcestné nastavitelné (stlačování a roztahování nízkou rychlostí, stlačování a roztahování vysokou rychlostí)
ŘÍZENÍ
Typ: S hydraulickým posilovačem
Kola:
Asfalt: Ráfky 8 x 18’’
Šotolina a sníh: Ráfky 7 x 15’’
ROZMĚRY, HMOTNOSTI A NÁPLNĚ
Délka: 3 948 mm
Šířka: 1 820 mm
Rozvor: 2 461 mm
Rozchod: 1 618 mm (vpředu i vzadu)
Nádrž: 75 litrů
Hmotnost: 1 200 kg s posádkou (předpis)
Technická data: Mini Cooper Countryman WRC.
Karoserie: Skelet vyztužený vícebodově svařovaným ochranným rámem. Materiály ocel a kompozit. Samonosná karoserie.
Motor: Řadový zážehový šesnáctiventilový přeplňovaný čtyřválec BMW. Rozvoz DOHC. Zdvihový objem 1598 ccm. Vrtání 77mm x zdvih 85,8 mm. Variabilní časování ventilů Valvetronic. Přeplňování pomocí dvoukomorového turbodmychadla Garrett twin-scroll (max. tlak 2,5 baru).
Spojka: Metalo-keramická AP Racing.
Převodovka: Sekvenční šestistupňová Xtrac. Vpředu a vzadu mechanická lamelový diferenciál s omezenou svorností. Pohon Všech kol AWD.
Řízení: Hřebenové s hydraulickým posilovačem.
Brzdy: Kotoučové ventilované AP Racing.
Odpružení: Zavěšení McPherson vpředu i vzadu. Nastavitelné tříparametrové plynokapalinové tlumiče. Zkrutné stabilizátory.
Kola: ATS s pneu Michelin, štěrk 15' a asfalt 18' .
Rozměry a Hmotnost: Délka: 4100 mm, šířka 1820 mm, rozvor 2595 mm a max. hmotnost 1200 kg.
Karoserie: Skelet vyztužený vícebodově svařovaným ochranným rámem. Materiály ocel a kompozit. Samonosná karoserie.
Motor: Řadový zážehový šesnáctiventilový přeplňovaný čtyřválec BMW. Rozvoz DOHC. Zdvihový objem 1598 ccm. Vrtání 77mm x zdvih 85,8 mm. Variabilní časování ventilů Valvetronic. Přeplňování pomocí dvoukomorového turbodmychadla Garrett twin-scroll (max. tlak 2,5 baru).
Spojka: Metalo-keramická AP Racing.
Převodovka: Sekvenční šestistupňová Xtrac. Vpředu a vzadu mechanická lamelový diferenciál s omezenou svorností. Pohon Všech kol AWD.
Řízení: Hřebenové s hydraulickým posilovačem.
Brzdy: Kotoučové ventilované AP Racing.
Odpružení: Zavěšení McPherson vpředu i vzadu. Nastavitelné tříparametrové plynokapalinové tlumiče. Zkrutné stabilizátory.
Kola: ATS s pneu Michelin, štěrk 15' a asfalt 18' .
Rozměry a Hmotnost: Délka: 4100 mm, šířka 1820 mm, rozvor 2595 mm a max. hmotnost 1200 kg.