úterý 21. prosince 2010

Technická data speciálu Tatry pro Dakar 2011 - 2. díl - CzechDakar tým. + VIDEO !

Jako další Tatra odstartuje ta, která patří CzechDakar týmu. Za její volant usedne premiérově David Vršecký. O kolik se tento speciál liší oproti Tatře Aleše Lopraise posuďte sami.




Technická data speciálu TATRA 815-2E0R45 4x4.1- Variant Kit:
Motor: Caterpillar C-18, kapalinou chlazený šestiválec o objemu 18,1 litrů, přeplňovaný dvěmi turbodmychadly s mezichladiči plnícího vzduchu. Výkon: cca 950 koní. Točivý moment: více než 3300 Nm

Převodovka: Manuální desetistupňová převodovka TATRA 10 TS210 + dvoustupňový sestupný převod TATRA 2.30 TRS s možností řazení za jízdy (tj. celkový počet převodových stupňů 20)

Podvozek: Klasická „tatrovácká“ koncepce s centrální nosnou rourou a výkyvnými polonápravami. Obě nápravy odpruženy vzduchovými vlnovci doplněnými na každé polonápravě dvojicí tlumičů Reiger.

Pneumatiky: 14.00 R20 Michelin XZL / Pirelli PS 22 Pista 14x20". Centrální dohušťování a podhušťování.

Nádrže: Objem 900 litrů. Spotřeba v těžkém terénu přes 100l/100 km.

Rozměry: Rozvor náprav: 4090 mm, Délka: 5900 mm, Výška: 3200 mm, Šířka: 2500 mm

Nástavba: Tvořena hliníkovými profily, povrchové panely jsou vyrobeny z karbonu. Uvnitř nástavby je povinný ochranný rám.

Další výbava: Vnější i vnitřní ochranný rám kabiny. Anatomické sedačky Sparco s šestibodovými bezpečnostními pásy. Navigační přístroje.








Žádné komentáře:

Okomentovat