Motor
- řadový vznětový pětiválec, přímé vstřikování paliva, dvoustupňové přeplňování turbodmychadlem s mezichladičem stlačeného vzduchu, umístěn podélně za přední nápravou
- objem: 2.500 cm3
- výkon: cca 228 kW
- točivý moment: více než 600 Nm
- restriktor: 38 mm
Přenos výkonu
- hydraulicky ovládaná tříkotoučová keramická spojka ZF Sachs
- podélně umístěná pětistupňová sekvenční převodovka
- stálý pohon všech kol, tři mechanické diferenciály s uzávěrkami
Podvozek
- všechna kola na dvojitých trojúhelníkových závěsech
- dvě kombinované pružicí/tlumicí jednotky ZF Sachs pro každé kolo
- řízení s ozubenou tyčí s posilovačem
- na všech kolech vnitřně chlazené kotouče průměru 320 mm, hliníkové šestipístkové brzdiče
- ráfky 7x16
- pneumatiky BFGoodrich "All Terrain" 245-80/16
Karosérie
- ocelový rám, dvoudveřová karosérie z plastických hmot vyztužených uhlíkovými vlákny
- délka/šířka/výška 4.171/1.996/1.762 mm
- rozchod vpředu/vzadu 1.750 mm
- rozvor 2 820 mm
- váha 1.787,5 kg
Žádné komentáře:
Okomentovat