neděle 26. prosince 2010

Technické údaje tří nových speciálů WRC. 1.DÍL - Citroen DS3 WRC + FOTO a VIDEO !

Následující sezóna 2011 s sebou přinese řadu změn, jak už bylo hodněkrát zmíněno, tou největší je změna závodní techniky. Staré motory  2.0 T nahradí 1.6 T. Níže naleznete technická data vozů Citroen DS3, Mini-Cooper Countryman a Fordu Fiesty. V prvním dílu to bude první jmenovaný a v následujích dnech přibude jak Countryman, tak Fiesta.



Citroen DS3 WRC:
KAROSERIE 
Struktura: Skelet vyztužený vícebodově svařovaným ochranným rámem
Materiál: Ocel a kompozit
MOTOR 
Typ: Citroën Racing - 1,6 turbo s přímým vstřikováním
Vrtání x zdvih: 82 x 75,5 mm
Zdvihový objem: 1 598 cm3
Maximální výkon: 300 k při 6 000 ot/min.
Maximální točivý moment: 350 Nm při 3 250 ot/min.
Litrový výkon: 188 k/l
Rozvod: Dva vačkové hřídele v hlavě válců poháněné ozubeným řemenem – 4 ventily na válec
Plnění: Přímé vstřikování řízené jednotkou Magneti Marelli SRP-HP
SPOJKA
Typ: Dvojitý kovokeramický kotouč
Převodovka
Typ: Integrální (podélné uložení)
Převodovka: Šestistupňová sekvenční Sadev
Řazení: Mechanické
Diferenciály: Přední a zadní mechanický, samosvorný
BRZDY 
Přední: Vzduchem chlazené kotouče 355 mm (asfalt) a 300 mm (šotolina) Vodou chlazené čtyřpístkové třmeny (asfalt)
Zadní: Vzduchem chlazené kotouče 300 mm
Čtyřpístkové třmeny
Rozdělení: Nastavitelné z kabiny
Ruční brzda: S hydraulickým ovládáním
ODPRUŽENÍ
Přední: Typ McPherson
Zadní: Typ McPherson
Tlumiče Citroën Racing čtyřcestné nastavitelné (stlačování a roztahování nízkou rychlostí, stlačování a roztahování vysokou rychlostí)
ŘÍZENÍ
Typ: S hydraulickým posilovačem
Kola:
Asfalt: Ráfky 8 x 18’’
Šotolina a sníh: Ráfky 7 x 15’’
ROZMĚRY, HMOTNOSTI A NÁPLNĚ
Délka: 3 948 mm
Šířka: 1 820 mm
Rozvor: 2 461 mm
Rozchod: 1 618 mm (vpředu i vzadu)
Nádrž: 75 litrů
Hmotnost: 1 200 kg









Žádné komentáře:

Okomentovat