středa 16. února 2011

Čagin ukončil závodní kariéru.

Rus Vladimír Čagin, který v letošním ročníku získal již celkově sedmé vítězství na supernáročné Rally Dakar dnes oznámil konec závodní kariéry. Informoval o tom server championat.ru, pro který vydal Čagin oficiální prohlášení.

"V roce 2011 jsme dosáhli nejlepšího
 výsledku v historii
 týmu. Pracovali jsme na tom 23 let. A já jsem vděčný Semjonu Jakubovovi za důvěru, že mi umožnil sedět za volantem kamionu plných 19 let. Společně jsme vyhráli spoustu závodů. Nyní jsem se rozhodl odejít. Jsem velmi vděčný fanouškům našeho týmu za jejich podporu a děkuji i novinářům a chtěl bych ocenit jejich práci
Ve sportovním prostředí přirozeně zůstávám. Budu i nadále poradce pro tým Kamaz-Master a budu pracovat 25 hodin denně na rozvoji ruského motorsportu." 




Žádné komentáře:

Okomentovat