pátek 18. února 2011

Mads Östberg letos na špičce ?

Tento norský mladík má za sebou opravdu povedený závod ve Švédsku, který dokončil na celkovém druhém místě. Jak sám Östberg tvrdí, nová Fiesta s motorem 1.6 turbo mu opravdu sedí. Samozřejmě švédská rally je specifická objektivně hotnotit můžeme nejdříve po závodě v Mexiku.


"Jsem neuvěřitelně šťastný, pro mě to byl neskutečný víkend. Ve Švédsku jsme doufali v dobrý výsledek. Po celou dobu rally jsme bojovali na čele. Je to pouze těžko popsatelný pocit. Doufám, že to nebylo naposledy, kdy jsem ve WRC stál na stupních vítězů a kdy jsem byl schopný dostat Mikka pod tlak. Myslím, že je možné zajíždět podobné výsledky po celou sezonu. Bude to ale občas těžké, protože letos pojedu i soutěže, na kterých jsem v minulosti nikdy nebyl. Ale my si věříme a stejně tak věříme týmu a vozu. Proto doufám, že podobných výsledků budeme schopni dosáhnout i v dalších soutěžích."

Žádné komentáře:

Okomentovat