čtvrtek 1. prosince 2011

Raikkonen se vrací do F1.

Finský pilot Kimi Raikkonen se po dvou letech, ve kterých působil ve WRC opět vrací do Formule 1. Raikkonen dostal nabídku od týmu Lotus Renault GP. Největším rally úspěchem "IceMana", jak se mu v motoristickém světě přezdívá bylo páté místo z Turecka, dohromady odjel 24 soutěží. Podle vyjádření samotného jezdce mu bylo působení v mistrovství světa velkým přínosem a v budoucnu nevylučuje návrat.

Kimi Raikkonen: "Jsem rád, že se po dvouleté přestávce vracím do formule 1 a jsem vděčný Lotus Renault GP za nabídku této šance. Můj čas ve světovém šampionátu v rally byla užitečná část mé jezdecké kariéry, ale nemohu popřít fakt, že můj hlad po F1 se v poslední době zvyšoval. Byl jsem ohromen rozsahem ambic týmu, takže s Lotusem Renault GP to byla jednoduchá volba. Už teď se těším, že sehraji důležitou roli v prosazování týmu na přední příčky."

Žádné komentáře:

Okomentovat