čtvrtek 15. prosince 2011

Ford naznačil jednání se Solbergem.

O tématu Ford a Petter Solberg se toho po skončení letošní sezóny napsalo již mnoho, teď Ford vydal krátké prohlášení.



Ford: "Petter je stále velmi rychlý jezdec, jezdec, který se může stát mistrem světa. Testování s ním dává hluboký smysl. Bude nám potěšením vidět ho opět v našem autě a posoudit, co dokáže. Kromě tohoto testu zatím nebylo nic jiného projednáváno."

J-M. Latvala: "Petter může nabídnout množství zkušeností. Je stále velmi rychlý, s ním bychom mohli zabojovat o konstruktérský titul. Na druhou stranu Ott je mladý jezdec, který se v budoucnosti ještě velmi zlepší. Já jsem také dostal od Fordu šanci, abych se mohl zlepšit. Je to tak 50 na 50. Pokud ale uvažujeme o konstruktérském titulu, tak by byl Petter tím silnějším."

P.Solberg: "Myslím, že bychom s Jari-Matti Latvalou vytvořili opravdu silný tým pro příští rok. Není pochyb o tom, že JML má potenciál se stát mistrem světa. Já bych chtěl týmu pomoci ze všech svých sil. Byl jsem tři roky soukromníkem a teď se již opravdu chci vrátit do továrního auta. Vím, čeho jsem ještě schopen a bylo by fantastické se vrátit zpátky k Malcolmovi."

*UPDATE* Podle serveru planetemarcus.com je již vstup Pettera Solberga do Fordu jistou věcí.

Žádné komentáře:

Okomentovat