neděle 4. září 2011

Sordo: Je dobré vystoupit z Loebova stínu.

Španěl Dani Sordo po loňské sezóně ukončil angažmá u továrního týmu Citroenu a zamířil k "nováčkovi" týmu Mini. Po jeho skvělém třetím místě v Německu se Sordo nechal slyšet, že se rád dostal ze stínu slavnějšího Sebastiena Loeba, který byl u Citroenu jasnou jedničkou právě před Sordem. Sordo po boku Loeba působil od roku 2006 a stupně vítězů okusil pouze sporadicky své půspbení u Mini tak bere jako "novou krev v žilách".

Dani Sordo: "Je to dobré, cítím se svobodně. Mám rád Sebastiena a lidi v Citroënu, ale toto je odlišná výzva a to je pro mě dobře. Mám šanci na to tlačit a bojovat. Podílím se také na vývoji auta od samého začátku. To dalo svěží motivaci. Auto má dobrý balanc a myslím, že jezdím dobře, takže to je to, v co jsem doufal. Pro mě je to vzrušující, protože  vím, že v budoucnu můžeme čekat ještě více."

Žádné komentáře:

Okomentovat