Letošní jubilejní roční slavné rally přinesl opět spoustu zajímavého, pojďme si v krátkosti vše podstatné zrekapitulovat.
Po první etapě vše vypadalo velice zajímavě. V čele byl Juho Hanninen s náskokem více jak dvou minut. Z druhého místa mu "hlídal záda" také s Fabií S2000 Freddy Loix, třetí byl Petter Solberg. Pro Škodovku tak vše vypadalo více, než dobře.
Pak ovšem přišla smolná druhá etapa. V té vše ovládlo počasí, tratě několika průjezdů zasypala pořádná dávka sněhu. Juho Hanninen a Jan Kopecký jeli na přechodných pneumatikách, což znamenalo obrovskou ztrátu (Hanninen 4 minuty a Kopecký 7 minut) do cíle se doslova doklouzali a bylo po nadějích na umístění na "bedně".
Ve večerní třetí etapě se jim sice podařilo část ztraceného času nahnat, ale v pořadí se nic nezměnilo. Kopecký dojel na osmém místě, Hanninen byl šestý. Vše nedopadlo tak špatně, na druhé místo se totiž vyšplhal Freddy Loix, který tak zachránil čest mladoboleslavské automobilky.
Podařený závod mají za sebou Peugeoty, v první pětce jsou hned čtyři. Konečné první místo obsadil pěknou jízdou a vhodnou volbou pneumatik Bryan Bouffier.
Monte se stalo smolnou soutěží pro malajský Proton, oba vozy totiž nedokončily ani první etapu. Atkinson měl už 700 metrů po startu problémy s elektroinstalací a Andersson v druhé rychlostní zkoušce havaroval.
Do cíle nakonec nedorazil ani Petter Solberg, kterého také potkaly technické problémy. Konkrétně s alternátorem.
Konečné výsledky zde: http://motorsport-rally.blogspot.com/2011/01/rally-monte-carlo-prubezne-vysledky.html
Žádné komentáře:
Okomentovat