pondělí 22. listopadu 2010

Juho Hanninen, ohlédnutí za uplynulou sezónou.

Finský pilot ve službách českého týmu Škoda motorsport, Juho Hanninen se ohlíží za uplynulou,vítěznou sezónou.O jeho budoucnosti je však vše, jak sám jezdec říká pořád otevřené.Jistotou je jeho smlouva, která je ještě pro příští sezónu 2011, ať se objeví v S-WRC nebo IRC.

Juho Hanninen: "Pro mě byl tento rok velmi důležitý. Získal jsem nejvýznamnější titul ve své dosavadní kariéře. A vítězství na závěr sezony je velmi krásné. Při řadě soutěží totiž byla laťka mimořádně vysoko, když na vítězství mohlo pomýšlet nejméně pět jezdců. Pracoval jsem na sobě tvrdě a musel jsem zlepšit svůj styl na asfaltu. To bylo velmi důležité."




komentář k souboji s kolegou Janem Kopeckým: "Známe se velmi dobře a trávíme spolu hodně času. Jsme týmoví kolegové a přátele. Všichni víme, jak je Jan rychlý na asfaltu, ale je velmi dobrý i na šotolině. Je těžko k poražení. Celý tým byl vynikající. Dostal jsem rovněž možnost, abych se mohl zlepšovat. Za to všechno týmu velmi děkuji. Nezanedbatelné rovněž bylo, že jsme neměli žádné technické problémy. Mohl jsem se tak soustředit plně na boj o titul."


Budoucnost ? "V současné době je všechno otevřené a nevím, co přijde. Samozřejmě chci jezdit a startovat v Monte Carlu, ale uvidíme. IRC je velmi dobrý šampionát. Zúčastňuje se hodně vozů S2000 dokonce i na soutěžích v Jižní Americe. O vítězství se bojuje stále a až do konce."

Žádné komentáře:

Okomentovat