sobota 9. července 2011

SPECIÁL: Technická data nových speciálů od Fordu - 1.Díl Fiesta RRC.

Jak jsem v předešlém článku informoval přináším technická data dvou novinek od firmy M-Sport, která vytváří rally speciály automobilky Ford.

*Druhý díl již zítra!*




Ford Fiesta RRC



Motor:
Ford 1598ccm. Čtyři válce, 16 ventilů. Crosworth elektronika řízení motoru. katalyzátor, 30mm restriktor, RRC spec. setrvačník.
Točivý moment:
360 Nm při 4750 ot/min - RRC specifikace.
Převodovka:Stálý pohon všech čtyř kol. M-Sport / Xtrac šestistupňová sekvenční převodovka s AP racing spojkou.
Zavěšení:Přední a zadní: vzpěry McPherson s externím zásobníkem tlumiče Reiger, třícestné nastavitelné. Přední a zadní stabilizátory. Obráběné hliníkové sloupky.
Brzdy:Šotolina(přední a zadní): 300 mm ventilované kotouče Brembo třmeny Brembo se čtyři píst monoblok. Asfalt (přední): 355 mm ventilované kotouče Brembo se čtyřmi písty Brembo monoblokové třmeny. Asfaltu (vzadu): 300 mm ventilované kotouče Brembo se čtyřmi písty Brembo monoblokové třmeny. Hydraulická ruční brzda.





Řízení:Posilovač s vysokým poměrem (12:1), hřebenové řízení. 
Kola:Šotolina: 7in x 15in (hliník) kola s pneu 650 mm. Asfalt: 8in x 18in (hořčík) 650 mm kola s pneumatiky, které splňují požadavky na RRC váhu.

Karoserie:Unitární konstrukce. Unikátní kompozitní boční panely. Svařované oceli T45 bezpečnostní klec. RRC aerodynamický zadní křídlo, RRC unikátní přední "nárazník" s mezichladičem stlačeného vzduchu.
Elektronika:Crosworth elektronika.
Palivová nádrž:FIA FT3 nádrž, 80 litrů, nachází se uprostřed.
Rozměry:Délka: . 3958 mm  Šířka: . 1820 mm  Rozvor: . 2489 mm  Hmotnost: 1200 kg,  FIA minimum.

Žádné komentáře:

Okomentovat