pondělí 11. července 2011

Petter Solberg o konci kariery.

Pro server maxrally.com vydal Nor Petter Solberg oficiální prohlášení, které se týká zejména jeho budoucnosti v rally. Jak známo, Solberg již třetím rokem startuje v MS s vlastním soukromým týmem a právě to by rád v příští sezóně změnil. Dokonce prohlásil, že buď sežene angažmá u továrního týmu, nebo ukončí kariéru. Nyní se mu díky tomu, že Nasser Al-Attyiah nebude startovat pod křídly VW otevřela nová možnost. Oficiální prohlášení jezdce nalezenete níže a o dalším průběhu budu určitě informovat.

"Dál už to takhle nejde. Je to šílené, celý čas hledám sponzory, snažím se je udžet, starám se o jejich spokojenost, testuji WRC, řídím WRC, je to prostě spousta práce. V roce 2008 jsem měl na výběr, buď zůstat sedět doma nebo se pokusit to zvládnout. A já jsem to zvládl. Miluju tenhle sport a nedokázal bych být jen tak doma, ale bylo to těžké. Těžší, než jsem si myslel. "Stále umím řídit a stále mohu vyhrát. Práce s vlastním týmem byla investicí do budoucnosti, ale teď už chci zpět do továrního týmu. Můj tým by se pak mohl starat o auta jiným soukromým jezdcům."

Žádné komentáře:

Okomentovat