úterý 21. června 2011

Vyostřená atmosféra u Citroen WR týmu.

Před začátkem letošní sezóny šéf týmu Olivier Quesnel tvrdil, že oba tovární jezdci Loeb a Ogier na tom budou stejně, takže nebude řeč o jasné týmové jedničce. Uplynulá Rally Acropolis však ukázala něco jiného. Kdo by čekal, že když už tým někoho upřednostní, bude to Loeb, ten by se mýlil. Ogier tým nasměroval tak, aby jel v polední etapě až za Loebem a tak si v podstatě zajistil celkové první místo.

Vyjádření Loeba: "V sobotu večer jsem byl hodně naštvaný. Věděl jsem, že se může taktizovat a stejně tak jsem věděl, že s tím nic neudělám. Ogier neměl splity a tým mu stanovil konečný čas v cíli podle mého. Ptal jsem se jich, proč ho takhle zvýhodnili a ne mě. V tom okamžiku jsem byl hodně naštvaný, protože jsem mu nechtěl čistit trať. Když vidíte, že tým vlastně hraje proti vám…"


Vyjádření Quesnela:  "Nepreferujeme ani jednoho z nich. To samé, co jsme udělali pro Ogiera, bychom udělali i pro Loeba. Chceme, aby to bylo jasně zřetelné pro všechny."

Žádné komentáře:

Okomentovat