pondělí 20. června 2011

Al-Attiyah členem týmu VW Motorsport pro WRC.

Katařan Nasser Al-Attiyah při závodě v Řecku médiím oficiálně potvrdil, že podepíšel smlouvu s německou automobilkou Volkswagen. Obsahem smlouvy je to, že bude Al-Attiyah továrním pilotem pro rok 2013, ve kterém jak jsem již na blogu uvedl, chce VW vstoupit do WRC.
O Al-Attiyahovi se ve spojení s Volkswagenem spekulovalo ihned po uveřejnění záměru vstoupit do seriálu Mistrovství světa. Katařan má totiž s VW Motorsport dostatek zkušeností z Rally Dakar, kde startoval se speciálem postaveným na platformě modelu Touareg. Mimo jiné se zúčastí nadházejícího 24hodinového závodu na německém Nurburgringu, kde by mělo dojít i k podepsání smlouvy.


Nasser Al-Attiyah: "Mám na stole smlouvuNa Nurburgringu ji podepíšu. Je to pro mě dobré, protože s VW Motorsport jsem měl vždy dobré vztahy a tak jsem šťastný, že půjdeme dál. Budu na sobě muset stále pracovat."


*UPDATE* Katařan Al-Attiyah se v barvách VW ve WRC neobjeví. Důvodem překvapivého nepodepsání smlouvy je to, že Al-Attiyah chce dále startovat na Rally Dakar, ze které však německá automobilka plánuje odejít. Článek zde: http://motorsport-rally.blogspot.com/2011/06/al-attiyah-se-prekvapive-nakonec-v.html

Žádné komentáře:

Okomentovat