úterý 29. března 2011

Jan Černý za volantem Fabie R2.

Talentovaný mladý Čech Jan Černý, který v letošní sezóně startuje v premiérové WRC Akademii, usedne ale i za volant Škody Fabie R2. Stane se tak po Jaromíru Tarabusovi druhým jezdcem v továrním týmu kolem Fabie R2. Připomínám, že se jedná o vůz spadající do kategorie R2, chcete-li 2WD, to znamená, že je vybaven pohonem pouze jedné (přední) nápravy. Černý absolvuje kompletní program MMČR, počínaje následující Rally Šumava. Více už ve vyjádření samotného jezdce.

"Jsem moc rád, že jsme od pana Brůzla dostali šanci na závodění se Škodou Fabia R2. Bude to pro mě nová zkušenost být součástí takového týmu a podílet se na vývoji nového vozu. Zatím jsem s ním najel jen málo kilometrů, ale podle toho, co jsem měl šanci poznat, se jedná o hodně kvalitní auto. Zejména podvozek je skvělý a auto je hodně stabilní. Věřím, že budeme mít dostatek příležitosti k testování a na Šumavě se ukážeme v co nejlepším světle. Se Škodou Fabia R2 budu chtít zajet co nejlepší výsledek a ukázat, co v autě je. Sledoval jsem výsledky z Valašky a oba jezdci jeli se Škodovkou pěkně. Škoda odstoupení Míry Tarabuse, který za mě jeden závod zaskočil, protože se Valašská rally termínově kryla s Portugalskem. Se Škodou bych rád odstartoval i na některých zahraničních soutěžích. To je ale stále ještě v jednání."


zdroj komentáře: ewrc.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat