čtvrtek 7. října 2010

Budoucnost Daniho Sorda ?

Španělský jezdec Citroenu, Dani Sordo podle svých slov zatím konkrétní smlouvu pro sezónu 2011 nemá.Sordo hájí barvy francouzské automobilky už 4 roky a rád by v týmu zůstal, první tovární tým s ním však již nepočítá.


"V tomto okamžiku ale není nic potvrzeno. U Citroenu mi bylo dobře, je to skvělý tým. Pro příští rok ale počítají se Sebastienem a Sebastienem a já jsem mimo. Jsou tu nějaké možnosti, na které jsem se podíval, ale zatím jsem nic nevybral."


V nadcházejícím španělském závodě, který bude pro Sorda domácí, chce zajet co nejlepší místo, samozřejmě pomýšlí na to první.O dalším svém působení bude rozhodovat až po této rally.


"Catalunya pro mě bude opět velkou soutěží. Vždy se snažím vyhrát, abzvlášť doma. Může to být zajímavý závod, uvidíme, co se bude dít. A až budu v cíli, žačnu řešit další rok."

Žádné komentáře:

Okomentovat