Německá rally odstartovala druhou polovinu letošního kalendáře WRC. Pojďme si v krátkosti shrnout vše zajímavé, co se během uplynulého víkendu odehrálo.
ADAC Rally Deutschland byla první letošní asfaltovou soutěží.
Hned v první etapě se do problémů dostal Martin Prokop, jedoucí v rámci šampionátu S-WRC. Ve druhé RZ vyletěl z tratě a skončil ve vinné révě. Poškodil vůz a bylo po naději na stupně vítězů, do závodu se však vrátil ve druhé etapě a soutěž dojel na šesté příčce v S-WRC a celkově byl 30.
Ve druhé etapě mělo problém více závodníků, zejména vlivem defektů. Svou letos již pravidelnou dávku smůly si vybral Jari-Matti Latvala, který kromě defektů i vyletěl z trati.
Kdo si myslel, že se ve třetí etapě už závod dojede bez problémů, ten se mýlil. Hned v úvodu měl defekt vedoucí Sebastien Loeb a první místo tak přenechal Ogierovi. Havaroval i Mads Ostberg, který svůj vůz výrazně poničil nárazem do kamenné zdi.
Mikko Hirvonen zajížděl dobré časy a držel se na třetí příčce, vlivem menších chyb se však během víkendu propadl na čtvrté místo.
Můžeme říct, že se Ford během závodu trápil a kromě techniky jezdce zpomalila i horší volba pneumatik v úvodu soutěže.
Jako třetí závod dokončil Dani Sordo s Mini a stal se tak největším překvapením německé rally. Mini se tak již při svém třetím startu v MS dokázalo dostat na "bednu". Jeho týmový kolega Kris Meeke se až do závěru držel v první desítce, konkrétně na šestém místě. Nakonec však závod nedokončil vlivem závady alternátoru.
Závěrečná PowerStage dopadla následovně: 1.Loeb 2.Ogier 3.Latvala a Solberg P.
ADAC Rally Deutschland vyhrál i díky Loebově defektu Sebastien Ogier.
Více ohledně výsledků naleznete v předešlém článku. WRC bude pokračovat 8.9. závodem v Austrálii.
Žádné komentáře:
Okomentovat